5 keer waarom ik geen perfecte huisvrouw ben

Lijstjes zijn altijd pure ontspanning. En hier volgt een ontspannend momentje! Misschien herken je jezelf wel in deze blog… laat het me zeker weten.

1) waarom kan ik het bed niet zo perfect opmaken als in het hotel. Jep, pas op hotel geweest en elke ochtend denk ik hetzelfde. Waarom lukt dit mij thuis niet. Wat is de geheime truck? Ik ga echt moeten googelen!

2) waarom is mijn was altijd hard. Hoeveel wasverzachter ik ook gebruik, mijn handdoeken zijn zo hard als een rietenmatje! Steek het dan in de droogkast… wel simpel ik heb geen droogkast! Ik heb een wasdraadje, lekker goedkoop en oldschool. Weet je liever een handtas dan een droogkast.

3) waarom lukt het niet om zo’n lekker soep te maken als mijn mama. Serieus! Recept volgen en nog is het niet wat het moet zijn. Gelukkig steekt zij en de oma van mijn vriend vaak soep in onze diepvries. Haha maar mijn pasta is wel de lekkerste!

4) waarom kan ik niet zo netjes strijken als anderen. Deels omdat mijn adhd het overneemt en ik strijken vaak zo’n gedoe vind. Maar dan nog, er zijn van die vrouwen die perfect tshirts kunnen vouwen… en dan heb je mij! Geen enkel is hetzelfde. Verklaard ook de massa’s hangruimte in onze dressing.

5) waarom race ik heel de dag tegen de klok terwijl ik nog geen enkel kind heb rondlopen… of tellen katjes als kinderen? Ze zouden ook meermaals per week op school zitten zonder brooddoos.

Wel zo zie je maar dat we niet allemaal perfect zijn. Handig ben ik allerminst, een huisvrouw nog veel minder maar hé ik kan wel 10 kilometer lopen! 😉

Leave a Reply

