Pas jij al in het rijtje?

The people in the middle, je kent ze wel die grijze muizen, happy life, happy wife, levenslang dezelfde baan en dan nog een labrador erbij. Een echte mening hebben ze wel, maar vaak wordt die niet uitgesproken. Ken je dat gevoel? Pas jij al in het rijtje?

Helaas, ik ben totaal geen grijze muis. Hoe vaak ik ook zwart als basiskleur draag toch heb ik nog een aanwezige persoonlijkheid die de boel roos, donkerpaars of fluoriserend blauw durft te kleuren. Weet je wat het is met die grijze muizen? Ze passen perfect in wat de wereld wil.

Ik aan de andere kant. Ik heb teveel meningen, teveel geluid bij, ik heb mijn hart op de tong. Het durft nogal te botsen in de volwassenwereld. Ik moet jullie dus niet duidelijk maken hoe hard ik niet pas in het rijtje. Mantelpakjes? No thanks. Hakken? Are you kidding me. Statement sweaters, jeans and power. Ja dat ben ik.

Dus of ik al in het rijtje pas? Indien het rijtje mag afwijken van bepaalde normen, dan wel! 🙈

Maar weet je, niets mis mee hoor!! Liever in m’n uppie dan gewoon allemaal hetzelfde! Dit is de boodschap stand out and be proud! Vind je iets niet mooi!maar is het toch trend, er is niemand die jou verplicht om het te volgen. Het leuke aan niet in het rijtje passen is dat je vaak aangenaam verrast gaat worden met complimentjes. Plus je toont jezelf als een echte boss! Want jij durft! En durven dat is risico’s nemen, maar ook vaak een pracht resultaat behalen!

En misschien pas je soms op de ene plaats niet in het rijtje maar in andere rijtjes kan je wel thuis horen.
Mijn rijtje? Wel ik ben een ongetrouwd, kinderloos en mijn kledij wijkt vaak af van de typische bureau-norm blijkbaar. Maar weet je, ik zit er niets mee in! Ooit vind ik wel een plaats in een rijtje.

Leave a Reply

