Roze en zwart

Twijfelachtig weer, twijfelachtige dagen… als vrouw ken je dat wel. Een bomvolle kleerkast en nog niet weten wat te dragen. Ik ben zo ook eentje, vaak beperk ik mijn keuzes tot roze of zwart.

Roze of zwart
Roze of zwart zijn natuurlijk geen kleuren. Het staat voor mijn gevoel. Soms voel in me ubergoed, happy kiddo in mijn lijf. Op een echte roze wolk.
Op andere dagen wil ik verdwijnen in mijn typische sweater en jeans. Het aantal sweaters in mijn kast is niet te tellen. Zwart en grijs doen het altijd goed. Ze voelen zo vertrouwt. Een offday doet me altijd grijpen naar mijn heerlijke sweaters.

Roze dagen staan garant voor kleedjes, oh that’s been a year… jep. Schaamtevol geef ik zelf toe dat ik me niet te girly kleed. Reden? Ik ben vorig jaar flink bijgekomen. Nu dat ik terug ga lopen heb ik al meer zelfvertrouwen en terug zin in roze dagen! Roze dagen staan voor speciale items. Nooit voor over the top en toch nog mij. Je zou je aan over the top dingen verwachten, niets is minder waar. Ik mix geen 10 kleuren, geen 2 lipsticks. Ik hou wel van unieke stucks!

Een kleerkast vol kleren van draagbaar tot specialer. Voor elke gelegenheid heb ik wel enkele items. Gedaan met die zwarte dagen. We gaan terug voor de switch. Dare to stand out! Dress up, show up, never give up!

Ik los dilemma’s meestal op met terug te grijpen naar mijn vertrouwde stuks. Daarnaast heb ik een heleboel hemdjes voor die echte “ik kan niet kiezen” momentjes. Iets netter dan een sweater en toch niet extreem. Beter voor die saaie meetings.

Vandaag toch een heerlijke sweater gekozen..
Wel een roze! Mijn favoriet van het moment! Wil je weten welk merk, deze is van CoCouture.

img_7579

Aja en ik heb ineens ook een kleedje durven dragen deze week! We boeken vooruitgang!!

Kleedje: Cocouture
Vest: Blune Paris
Tas: Karl Lagerfeld
Sneakers: Vans

img_7514

img_7513

Leave a Reply

