Culinaire toppers 1

Budgetvriendelijk en gastronomisch, deze week stel ik jullie 2 van mijn persoonlijke topadresjes voor. Welkom in mijn nieuwe rubriek culinaire toppers. Wie mij kent weet dat ik naast mode ook een voorliefde heb voor heerlijk eten. Mijn leukste ervaringen deel ik graag met jullie.

Budgetvriendelijke burgers.
Onlangs is mijn thuisstadje Geel een heerlijk restaurant rijker. Eskobar in de stationstraat doet je watertanden wanneer je de kaart bekijkt. Hamburgers, anders dan gewoon, in combinatie met verse frietjes, een ovenaardappel of koolsla! Ook vegetariers kunnen hier hun hart ophalen. De halumi-burger is mijn favoriet. Wat er trouwens ook mag zijn is de dessertkaart.

Verwacht je aan een no-nonsens zaak, producten uit de lokale omgeving en een zachte prijs. Ideaal voor die dagen dat je zelf niet wil koken en toch voor “het betere fastfood” wil kiezen.

De burger was binnen voor ik kon fotograferen. Het dessertje heb ik wel voor jullie. Naast burgers heb je hier ook fish&chips, thaise curry of chilli!

img_7606

img_7607

Heerlijke groenten
Als vegetariër stond het volgende restaurant al lang op mijn verlanglijstje. Graanmarkt 13 met chefkok Seppe Nobels is gekend voor zijn groentencreaties. Dit gezellige pand in het hart van Antwerpen is een mustvisit voor elke foodlover. Verwacht je aan de lekkerste groentengerechtjes, heerlijke wijn en topbediening.

Graanmarkt 13 brengt je een culinair pallet voor 43€. Ga op ontdekking door de wereld van vergeten groenten in dit leuke restaurant.

Hier kan je niet à la carte eten, maar krijg je een hele menu. Deze wisselt wekelijks. Boven het restaurant is trouwens een prachtige kledingwinkel!

img_7619

img_7617

img_7616

Culinaire toppers

Waarom deze 2 restaurants bezoeken? Simpel, beide hebben een topbediening, losse sfeer en super eten. Daarnaast is prijs/kwaliteit hier echt van hoog niveau! Lokale producten, verrassende combinaties en dat voor een aangename prijs, wat wil je nog meer.

Wil je zeker zijn van een tafeltje? In beide zaken kan je best reserveren.
Hierbij nog even de websites:
eskobar
Graanmarkt 13

Leave a Reply

