Gedaan met die plastieke bloemen?

Heerlijk de zomer is nu officieel van start gegaan en de festivals staan voor de deur. Het eerste belangrijke fashion-festival kan je ongetwijfeld Coachella noemen. Dit Amerikaanse festival is steeds een trendsetter van formaat. En wat heb ik onthouden… dat het gedaan is met die plastieke bloemen in jouw haar!

Heeeeerlijk! Ja nog nooit ben ik zo blij geweest dat een trend voorbij is! Ik geef met plezier toe dat ik een bloemenmeisje ben, maar dan wel eentje van echte bloemen! Dus voor al diegene die bloemen toch willen dragen… go for the real deal! En er is slechts éen dame in heel België die weet hoe het wel moet! Kijk dit plaatje komt van haar instagram en is gewoon de perfectie:

img_7795

Dus voor iedereen die iets heeft met echte bloemen volg als de bliksem Wildflowers and Vodka! Alleen al voor de naam ;-)!

Nieuwe trend die wel gespot wordt zijn glitters. En ook al is mijn naam Glitters and Mayhem.. toch weet ik niet of ik 100% fan ben. Maar weet je, ik ben geen trendvolger. Ik ga naar festivals voor de muziek, tu m’as vu interesseert me geen reet! Sneakers, jeans, bandshirt, halloo je gaat toch voor de bands. Anders kan je net zo goed glitters over jouw kop smeren en streamen!

Ik klink wel een verzuurde zaag. Maar waar het eigelijk fout gaat is dat hele influencial thing. You decide what you like. Nu en als je zin hebt om je duizend keer te pijnigen met sleehakken op de weide van Werchter be my guest, maar vergeef me dat ik daar wat sta bij te lachen.

Draag toch gewoon waar je zin in hebt, zolang het maar geen plastieke rommel bloemen zijn ;-)!

Soms ben ik waarschijnlijk veel te eerlijk,maar he je kan er toch beter om lachen dan mee huilen!

Leave a Reply

