My Dear, het diervriendelijke beautysalon

Hoi allemaal,deze week had ik de geweldige kans om het diervriendelijke beautysalon van Geel te ontdekken. My Dear is volledig dierproefvrij en ecologisch. Klink als iets voor “geitenwollensokken”? Totaal niet, als je blijft lezen ga je ongetwijfeld hierover jouw mening aanpassen! Het beautysalon dat je moet bezoeken, dat is My Dear!

Dierproefvrij en hoge kwaliteit

Al lang ben ik enorm bewust bezig met de producten die ik koop, dierproefvrij is in mijn ogen een must. Daarnaast is het natuurlijk altijd fijn als de producten budgetvriendelijk zijn en een hoge kwaliteit bieden. En dat is nu waar My Dear zich op focust. Lieze heeft bewust gekozen voor het beste op de markt! De producten zijn allemaal van zeer hoge kwaliteit en vriendelijk voor jouw portemonnee. De verzorgingsproducten zijn van het merk Naobay en de make up van Boho!

My dear, dat is ontspannen en relaxt naar huis

Gelaatsverzorging bij My Dear dat is heerlijk ontspannen. De producten van Naobay zijn heel lief voor de dieren, het milieu en jouw huid. Je voelt je letterlijk als herboren en mijn huid straalt. Zo hard zelf dat ik onmiddellijk een tweede afspraak maak. Stomen, reinigen, peiling, masker en massage, pure relaxatie! Dit kan ik echt wel meer gebruiken. Ook de dagen nadien heb ik het gevoel dat mijn huid genoten heeft van deze behandeling. Ik ben fan!

 

Boho make up in België

Diervriendelijke make up hoeft niet altijd duur te zijn. De producten van Boho zijn echt budgetvriendelijk en toch top van kwaliteit. Lieze heeft als enige in België deze lijn te koop! De mascara heb ik alvast meegenomen en ongetwijfeld volgt er nog meer. Er is genoeg keuze aan kleurtjes en beter voor het milieu. Lipstick, mascara, oogschaduw, blush, foundation je kan het allemaal bij My Dear kopen.

Valt het op dat ik nogal gek ben van dit concept? Nu je kan ook moeilijk anders, dierproefvrij, hoge kwaliteit en budgetvriendelijk! Daarnaast ben ik echt heerlijk ontspannen buiten gekomen.

Voor wie meer wil weten kan je terecht op de website van My Dear! Ben je van Geel en omstreken? Aarzel niet om dit nieuwe salon te ontdekken!

One thought on “My Dear, het diervriendelijke beautysalon

Leave a Reply

